5 pomysłów na prezent od WyszywAnki!

Prezent z pomysłem? Ania przychodzi z pomocą.

Prezent od Ani zachwyci każdego. Wybrałam rękodzieło Ani, bo ujęła mnie swoją wytrwałością i działaniem z pasją. Cokolwiek zamówicie, będzie zrealizowane z pomysłem,  ale i serduchem! A oto i ona:

Prezent - pomysł pierwszy. 

Torebka. Torebka "handmade" z pewnością sprawi każdej właścicielce radość. W końcu jest szansa, że ten model jest niepowtarzalny.




Prezent - pomysł drugi. 

Podstawki z wybraną dedykacją. To ciekawy pomysł, który z odpowiednią kolorystyką i napisem może pasować na każdą okazję.

Prezent - pomysł trzeci.

Pluszak. Przytulanka. Pluszaczek to świetny prezent dla maluszków, ale nie tylko. Czyż nie dostajemy pluszaków, gdy jesteśmy już nieco większymi dziećmi? Taka spersonalizowana maskotka może być ulubioną pamiątką na lata.

Prezent - pomysł czwarty. 

Koszyczek. Idealny na drobiazgi.  Choć tak sobie myślę, że Ania stworzyłaby i kosz na większe "drobiazgi" w razie potrzeby. 

Prezent - pomysł piąty.

Sukienka! Tak! Sukienka, która może służyć jak narzutka na plażę. Ten prezent jest dla znających dobrze osobą obdarowywaną, może dlatego tak wyjątkowy i dopasowany do osoby. 

W życiu nie jest najważniejsze co robisz, ważne byś robił to z miłością. Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony WyszywAnka, gdzie znajdziesz więcej pomysłów na prezenty - dla kogoś lub dla siebie. 

Pozdrawiam

Maja



Komentarze

  1. Ta cudna czarna torebeczka jest już moja. Doczepiłam do niej złoty łańcuszek, bo przy dziecku muszę mieć wolne ręce ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na zdrowie! Woda utleniona - jak stosować?

Rusz dupę ;-)

Włoskie jedzenie i włoski klimat na wyciagnięcie ręki.