Jesteś!

 Kto jedzie ze mną??? :-)

Masz wszystko!  - powiedziała Monia. Od  tamtej pory mięło już kilka miesięcy, a ja cięgle jestem nakręcona, ciągle się uczę i działam! Wiem, że szkolenia dały mi bardzo dużo. Co chwilę ktoś pyta co Ci jest, skąd masz tyle energii...zawsze ją miałam....teraz moja energia ma  całkowicie zielone światło entuzjazmu do działania!

 Monika Borowiecka i jej Akademia Rozwoju Osobistego CUD : Ciało, Umysł, Dusza - w zaprzyjaźnionych kręgach zwane też Czas Unieść Dupę wymiata! Motywuje, uczy i ogólnie uwielbiam tę kobietę! Za co? Głównie za to, że kocha ludzi i uwielbia to co robi!

Mam dla Was propozycję. Jeśli ktoś z Was chciałby wziąć udział w którymś szkoleniu Akademii odezwijcie się do mnie. Chętnie się wybiorę i ja! Jeśli pojedziemy w kilka osób i wrócimy  z nowymi narzędziami do naszych domów to będzie się dalej działo i niosło to dobro, energia i radość życia, które pomagają odkryć. A może profesjonalne narzędzia dla biznesu i mówców?

Zapraszam do kontaktu...może taki weekend na szkoleniu  w Warszawie to pierwszy krok do zmian i rozwoju? Wiem coś o tym....:-) Jeśli ktoś z Was lub Waszych znajomych potrzebuje takiego szkolenia to pisać o każdej porze! Zanim nas ktoś ubiegnie!:-)Mój email: majowedzieciaki@gmail.com.

Sprawdźcie ofertę i napiszcie mi szybciutko czy ktoś chętny bo liczba miejsc ograniczona!!!
http://www.akademiacud.pl/szkolenia/

Człowiek uczy się całe życie - to prawda.....trzeba być tego świadomym i pilnie obserwować co takiego nowego się udaje nam nauczyć. Dziękować za to i nagradzać się :-)

Radości na każdy dzień
Maja  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Na zdrowie! Woda utleniona - jak stosować?

Rusz dupę ;-)

Włoskie jedzenie i włoski klimat na wyciagnięcie ręki.