SpełniOna - trampolina.

Tuż przed północą wzrok mój przyciągnął nagłówek o konkursie i hasło NAPISZ czym jest dla mnie spełnienie? Jak napisz to gram, a co. "Wyklikałam" co tam chciałam i....wywaliło mnie z internetu....aaaa No nic uparcie piszę od nowa. Ponowne uderzanie palcami w klawisze dało zwycięski  efekt.

Po kilku dniach na skrzynkę mailową  dostałam informację o wygraniu nagrody dodatkowej -Weekend w hotelu InterContinental w Warszawie o wartości sporej jak dla mnie. Nie, nie myślcie że tak zwyczajnie się miałam kimnąć w luksusowych warunkach i do domu. O nie! Organizator zaplanował nam moc atrakcji, a w tym szkolenia, metamorfozy, rozmowy, kolacje ....no jednym słowem CUD Szczęśliwa i wzruszona przede wszystkim wspaniałymi ludźmi jakich tam poznałam i  szkoleniami, które dodały mi skrzydeł i pozwoliły spojrzeć inaczej na moje życie i otoczenie w którym żyję postanowiłam chwycić byka za rogi i realizować swoje marzenia. Tak też działam i pewnie stąd się wziął też ten blog. :-)

Dziękuję absolutnie wszystkim, których poznałam w ten magiczny weekend i którzy stali się inspiracją do dalszego działania i rozwoju.

Odkrywam siebie.....odkrywam....szukam....dziękuję.....

Radość daje mi właśnie działanie, dążenie do celu i jego osiąganie  szczególnie wtedy gdy po drodze uda się zabrać ze sobą ludzi, którzy też zaczynają się uśmiechać i radować z tego, że potrafią pomagać, spędzać wspólnie czas i zwyczajnie - niezwyczajnie BYĆ i dzielić się z innymi, czy to dobrym słowem czy też groszem.
I tu z pomocą przychodzi społeczność Majowe Dzieciaki https://www.facebook.com/wspierambolubie

Bo szczęście w  wielu momentach życia się objawia tylko trzeba je dostrzec. Czasem uszczęśliwi Cię gdy podarujesz odrobinę szczęścia innym.
 
Maja


Komentarze

  1. Dostałam w twarz optymizmem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekaj na drugi "policzek" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skad tyle energi? Daj troche 😊 bede zagladal czesto 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Energia przychodzi sama jak działam....jak zmierzam do wyznaczonego celu :-) Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rusz dupę ;-)

Na zdrowie! Woda utleniona - jak stosować?

5 pomysłów na prezent od WyszywAnki!