Wygrywać

Dzisiaj o konkursach.
Zaczęło się od sławnego konkursu Alpen Gold o byciu spełnioną. Wygrałam wtedy najwspanialsza nagrodę jak do tej pory. Najcenniejszą bo tam poznałam wspaniałe osoby.
Jedną z nich jest  Monika U., która gra od lat w konkursach. Kiedy opowiedziała nam co już zdążyła wygrać wszystkie zebrane w jednym pokoju musiałyśmy zbierać szczęki z podłogi. Monika jest tak otwartą, ciepłą i serdeczną osobą, że nie było mowy o zazdrości, a jedynie taka ogromna ciekawość, podziw i postanowienie : muszę i ja spróbować. Monika przyciąga wygrane bo podchodzi  do tego  tym niesamowitym optymizmem i uroczym uśmiechem. Raduje się tym co robi i potrafi tym zarazić innych. Zaraziła i mnie. Dziękuję Moniczko <3

Przyjechałam do domu i mówię gramy! Przeszukiwane stron  na facebooku z konkursami, głównie kreatywnymi gdzie trzeba coś kupić i do tego coś napisać by zagrać. Po drodze był jeszcze konkurs zorganizowany przez gazetę Nowiny gdzie trafiłam do finałowej 24ki dzięki czemu miałam przyjemność być na Gali gdzie poznałam kolejne ciekawe osoby :-)



Do tej pory wygrałam kilka drobnych rzeczy w tym bony na 400zł z Activii czy Gold Serum. 



 Jest zabawa i adrenalina! Obecnie biorę udział w konkursach literackich i czekam na wyniki :-) Wiersze, opowiadania i książka dla dzieci. Nawet jeśli nie wygram to robię  to co kocham....piszę....

Wam też polecam zabawę i szukanie konkursów na stronach typu: http://www.sledzimykonkursy.pl/
czy  http://zgarniajto.pl/. Powodzenia!

 Nie mów "ja nigdy nic nie wygrałem" tylko baw się dobrze biorąc udział w konkursach i ciekawych projektach, gdy Twoje serce się raduje świat przyniesie Ci  wszystko o czym marzysz. Wiem to, choć czasem tracę nadzieje i upadam....ale wtedy:

Pozdrawiam cieplutko życząc mnóstwa zabawy z wygrywaniem!
Maja


Komentarze

  1. Maju Gratulacje!!! Ciesz się tym co kochasz, rób to co kochasz a wszystko będzie Ci się układało niczym puzzle :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale chciała bym wygrać jakiś konkurs. Jakikolwiek. Ale najbardziej chciała bym wygrać w jednym. Trzeba kupić kupon, skreślić cyfry i czekać na wyniki... lotto się nazywa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na zdrowie! Woda utleniona - jak stosować?

Rusz dupę ;-)

Włoskie jedzenie i włoski klimat na wyciagnięcie ręki.